A Logosz Cégcsoport segít a kezdő, és a más vállalkozással rendelkezőknek abban, hogy valóságosan a cégükkel kapcsolatos tevékenységeket tudják űzni ahelyett, hogy olyan adminisztratív feladatokat kellene ellátniuk, mellyel csak az idejüket és az energiájukat pazarolják. A Logosz székhely szolgáltatás az az intézmény, mely a legnagyobb adminisztratív terheket leveszi az emberek válláról.
A székhely szolgáltatás azért jött létre, hogy segítse a vállalkozókat. A cég bejegyzésekor meg kell jelölni egy postai címet, ahova a cég hivatalos levelei érkeznek majd. Ez a cím bármi lehet igazából: a vállalkozó saját lakcíme, egy bérelt iroda címe, egy székhelyszolgáltató címe. A lényeg csak az, hogy mindig itt helyben kell a leveleket átvenni, ennél fogva kezelni és rendszerezni is, valamint tárolni is, hogy majd ha jönnek a NAV ellenőrei, be tudjuk nekik mutatni az iratokat. A Logosz segít, hogy ne Önnek kelljen ezekkel a papírügyekkel foglalkozni, mely mind az otthonában, mind az irodájában komoly terheket rónának Önre. A Logosz irodái országszerte 19 helyen megtalálhatóak. Központi helyeket választottunk, így bármelyik irodánkat is válassza székhelyéül, egy belvárosi, központi címet jelölhet meg, mint levelezési címet.