Hogyan generáljunk látogatottságot az oldalunkra a Google Ads-al?

Napjainkban már nem a plakátok kihelyezése, és a különféle egyéb offline marketing megoldások azok, melyek a legtöbb bevételt hozzák a cégünk számára. Az online megjelenés egyre fontosabbá válik mindenki számára, aki érvényesülni akar a piacon, legyen szó bármilyen jellegű vállalkozásról. Elsődleges, és legsikeresebb formái az emberek online elérésének a fizetett hirdetési lehetőségek, ezek közt is első sorban a Google Ads kampányok a legsikeresebbek.

Tapasztalatból mondhatom, hogy egy sikeresnek számító, organikusan megosztott poszt körülbelül az egyharmadát hozza egy jól beállított fizetett hirdetésnek. Ebből is látszik, hogy Google Ads hirdetéseket  létrehozni kifizetődő – de ehhez természetesen jól kell beállítani azokat. Egy rosszul beállított PPC („pay per click”) kampány nagy valószínűséggel ráfizetéses lesz.

A Google Ads fizetett hirdetések a legnépszerűbbek manapság a piacon – illetve egyre jobban feltörekvőben vannak a közösségi oldalak nyújtotta hirdetési lehetőség is. Azért is érdemes ezekbe fektetni, mert a kutatások szerint a vásárlók 85%-a felmegy az internetre vásárlás előtt, és körbenéz, utána olvas, hogy mi lesz a számára legkedvezőbb ajánlat. A kampány beállítása akkor lesz sikeres, ha jól választunk kulcsszavakat. Nem csak azt kell végiggondolnunk, hogy a szolgáltatásunkhoz, termékeinkhez mely kulcsszavak kapcsolódnak, hanem a vásárló fejével is gondolkodni kell. A PPC kampányok lényege, hogy a kiválasztott kulcsszavakra hirdetünk, és csak akkor kell fizetni, ha a vásárló rákattint a hirdetésünkre. Amikor az adott vásárló rákeres a kulcsszóra, a mi oldalunkat fogja először látni, ebből fakadóan nagyobb esélyünk van arra, hogy a mi oldalunkon fog landolni.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük